مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-25اقتصادي

30 سرمایه گذار متقاضی ایجاد مجموعه های گردشگری در خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: اکنون 30 سرمایه گذار متقاضی ایجاد مجموعه های خدمات گردشگری اعم از اقامتی، پذیرایی و سرگرمی در استان هستند.

- علی مستوفیان در گفتگو با ، صنعت گردشگری در استان آسیب های فراوانی را متحمل شد.

وی افزود: از آبان ماه 1400 فعالیت های توسعه ای گردشگری در استان آغاز شد که تا کنون ادامه دار بوده است و به شدت پیگیر جذب سرمایه گذار در استان هستیم.

مستوفیان با اشاره به این مطلب که تقاضاهای موجود در حوزه گردشگری نشان دهنده این است که این صنعت در استان جایگاه خود را پیدا کرده، گفت: از آبان ماه سال گذشته فرایندهای برنامه ریزی شده برای ماندگاری مسافر و ایجاد زیرساخت های لازم در استان شروع شد، ضریب اشغال هتل ها به شدت افزایش پیدا کرد و در اغلب موارد تکمیل ظرفیت تأسیسات گردشگری خدمات رسان در استان را به دنبال داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی اظهار کرد: تحریک تقاضا و اعتمادسازی، جذب تسهیلات و برنامه ریزی های انجام شده و نشست مکرر با سرمایه گذاران داخل و خارج استان باعث شد در حال حاضر 30 سرمایه گذار متقاضی ایجاد مجموعه های خدمات گردشگری اعم از اقامتی پذیرایی و سرگرمی در استان باشند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در استان بیانگر آن هست که قطار گردشگری در استان به حرکت درآمده و در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 سرمایه گذار متقاضی ایجاد مجموعه های گردشگری در خراسان شمالی

30 سرمایه گذار متقاضی ایجاد مجموعه های گردشگری در خراسان شمالی