مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-25سياسي

راه اندازی بیمه سایبری و امنیت الکترونیکی صنعتی در کشور


رییس مرکز ملی فضای مجازی با تاکید بر راه اندازی بیمه سایبری و امنیت الکترونیکی صنعتی در کشور، گفت: تامین امنیت اقتصاد دیجیتال در کشور حائز اهمیت بوده و پایداری فعالیت شرکت های خصوصی ارایه دهنده خدمات وسیع اجتماعی در فضای مجازی از اولویت های حاکمیت است .

- رییس مرکز ملی فضای مجازی با تاکید بر راه اندازی بیمه سایبری و امنیت الکترونیکی صنعتی در کشور، گفت: تامین امنیت اقتصاد دیجیتال در کشور حائز اهمیت بوده و پایداری فعالیت شرکت های خصوصی ارایه دهنده خدمات وسیع اجتماعی در فضای مجازی از اولویت های حاکمیت است که بخش خصوصی باید برای حفظ و ساماندهی آن تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابوالحسن فیروزآبادی - دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی - در این نشست با تاکید بر اهمیت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در کشور گفت: بخش خصوصی بازوی اجرایی امنیت فضای مجازی کشور است و حفظ امنیت این فضا به عنوان زیرساخت حیاتی در کشور جزو اولویت هاست.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی این موانع و ارایه راهکار در آن، افزود: دنیا در این حوزه به دلیل تنوع، پیچیدگی و نو بودن مسائل و همچنین بازار رو به توسعه آن با مشکل مواجه است و ایران نیز به دلیل افزایش حجم حملاتی که نسبت به سایر کشورها با آن مواجه است، در این حوزه با چالش بیشتری روبرو بوده و بره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمه سایبری و امنیت الکترونیکی صنعتی در کشور

راه اندازی بیمه سایبری و امنیت الکترونیکی صنعتی در کشور