مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-25فرهنگي

مهمترین ابزار جهاد تبیین هنر قرآنی است /جامعه قرآنی، مجاهد تبیینی باشند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مهمترین ابزار جهاد تبیین را هنر قرآنی دانست و گفت: جامعه قرآنی در جریانات فرهنگی، مجاهد تبیینی باشند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مهمترین ابزار جهاد تبیین را هنر قرآنی دانست و گفت: جامعه قرآنی در جریانات فرهنگی، مجاهد تبیینی باشند.

منصور احمدی پنجم بهمن ماه در آیین اختتامیه جشنواره ملی تبیین موشن گرافیک قرآنی لرستان، اظهار کرد: این جشنواره در سطح ملی و با حضور هنرمندان 15 استان کشور برگزار و در مجموع 147 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه کامل ترین سلاح در دست ما در جبهه فرهنگی، قرآن است، خاطرنشان کرد: در کلام مقام معظم رهبری واژگانی چون میدان، جهاد و تبیین وجود دارد که این کلمات بارها تکرار شده و ریشه قرآنی دارند.

احمدی با بیان اینکه این جشنواره ملی با همکاری گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی لرستان و اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، بر لزوم حضور فعال جامعه قرآنی در مسائل فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و ادامه داد: جامعه قرآنی نباید نسبت به موضوعات بی تفاوت باشند.

وی گفت: زبان جامعه قرآنی، زبان قرآن است و مردم آن را می شنوند و آن را دوست دارند لذا باید آز آن در جهت جهاد تبیین، بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین ابزار جهاد تبیین هنر قرآنی است /جامعه قرآنی، مجاهد تبیینی باشند

مهمترین ابزار جهاد تبیین هنر قرآنی است /جامعه قرآنی، مجاهد تبیینی باشند