مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-25اقتصادي

برگزاری نخستین جشنواره راهکار های تسریع در رفع موانع تولید در مازندران


مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا از برگزاری نخستین جشنواره کشوری راهکار های تسریع در رفع موانع تولید در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجواد حسینیان از برگزاری نخستین جشنواره کشوری راهکار های تسریع در رفع موانع تولید در استان مازندران خبر داد و گفت: رفع موانع تولید اولویت امروز کلیه دستگاه ها، سازمان ها و نهاد های کشور و مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ارائه راهکار هایی در راستای رفع موانع پیش روی تولید و تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه محور های جشنواره در پنج بخش صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و صنایع دستی است، افزود: هر فرد می تواند در هر دو محور راهکار و یا تجربه خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

به گفته مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا محور های جشنواره در دو بخش راهکار های رفع موانع تولید و بهترین تجربه در رفع موانع تولید است که پس از اتمام زمان جشنواره در دو مرحله استانی (به تفکیک استان ها) و کشوری (محور های برگزیده استان ها) داوری شده و به قید قرعه به محور های برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حسینیان ادامه داد: شرکت کنندگان ،علاقمندان و کار آفرینان و تولید کنندگان محترم می توانند آثار خود در رابطه با موانع موجود در فرایند تولید را به  شماره 09035664


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره راهکار های تسریع در رفع موانع تولید در مازندران

برگزاری نخستین جشنواره راهکار های تسریع در رفع موانع تولید در مازندران