مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-25اقتصادي

اختصاص 1300 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در همدان


همدان_مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با پیگیری و توافقات انجام شده بالغ بر هزار و 300 هکتار از اراضی برای نهضت ملی مسکن در همدان در دستور کار قرار گرفته است.

- ایوب اسدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: به محض نهایی شدن این توافقات همزمان ما گروهی را برای طراحی و تفکیک این اراضی در نظر گرفتیم و پس از تصویب قطعات تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهم همدان بر اساس برنامه چهارساله نهضت ملی مسکن در کشور 99 هزار و 947 واحد است گفت: زمین لازم برای این تعداد واحد بر اساس فرمول های پیشین دو هزار و 704 هکتار است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بعد از منتفی شدن الحاق اراضی 680 هکتاری در شهر همدان عملاً ما به دنبال تأمین از طریق تعامل با مالکان خصوصی برآمدیم اظهار کرد: بر این اساس خوشبختانه تاکنون مراحل توافق با این مالکان خوب پیش رفته به طوری که در مراحل نهایی آن قرار داریم و 80 درصد کارهای لازم در این زمینه انجام شده و مباحث انتقال آن در دفاتر رسمی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: البته با مشارکت بنیاد مسکن پس از تأکید استاندار مبنی بر لزوم پای کار آمدن سایر ارگان ها به تازگی یکسری توافقات صورت گرفته به طوری که قطعاتی در خارج از محدوده شهر، در داخل حریم و با در نظر گرفتن مناسب بودن آن برای امر مسکن شناسایی و مراحل مقدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1300 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در همدان

اختصاص 1300 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در همدان