مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-25اقتصادي

18 میلیارد تومان اجاره بها به مددجویان استان سمنان پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مددجویان تحت پوشش این نهاد از کمک هزینه مسکن بهره مند می شوند، گفت: 18 میلیارد تومان ودیعه مسکن و اجاره بها به مددجویان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری ظهر چهارشنبه در بازدید یک واحد مسکونی در حال ساخت برای مددجویان ضمن بیان اینکه 38 هزار نفر در استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، ابراز داشت: این افراد از کمک های معیشتی، درمان، مسکن، تحصیل، جهیزیه و غیره بهره مند هستند.

وی ضمن بیان اینکه به دستور رییس جمهور همزمان با سراسر کشور طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان استان سمنان نیز در حال انجام است، افزود: بر این اساس قرار است هزار واحد مسکونی برای مددجویان نیازمند تحت پوشش استان سمنان ساخته شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه به دنبال فراهم کردن شرایطی هستیم تا مددجویان مستأجر دغدغه ای به لحاظ مسکن نداشته باشند، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 18 میلیارد تومان ودیعه مسکن و اجاره بها به مددجویان پرداخت شده است تا بتوانیم سهمی در کاهش دغدغه های مددجویان ایفا کنیم.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه دو هزار و 450 خانوار از این تسهیلات استفاده کردند، تصریح کرد: تلاش شد تا علاوه بر اجاره بها، در بخش های مختلفی از جمله ساخت، مقاوم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیارد تومان اجاره بها به مددجویان استان سمنان پرداخت شد

18 میلیارد تومان اجاره بها به مددجویان استان سمنان پرداخت شد