مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-25سياسي

صفوف سوخت در نصرت آباد/ مردم چشم انتظار تحقق وعده مخبر و اوجی


با وجود وعده های مختلف متولیان همچنان شاهد صفوف طولانی سوخت در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان هستیم؛ موضوعی که روز گذشته در جریان سفر معاون اول رییس جمهور هم مورد اشاره قرار گرفت.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هفدهم دی ماه بود که مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به همراه جمعی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در سفری به سیستان و بلوچستان از تأسیسات و ابنیه سوخت رسانی منطقه چابهار بازدید کرده و وعده پیگیری رفع مشکلات این بخش را دادند.

جواد اوجی وزیر نفت هم روز گذشته در حاشیه بهره برداری از پالایشگاه تولید قیر در شهرک کامبوزیا زاهدان در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی در سیستان و بلوچستان کمبود جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی است، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت 40 تا 50 جایگاه عرضه فرآورده نفتی و سی ان جی در این استان طی نشست شامگاه سه شنبه استانداری مطرح خواهد شد و در صورت تصویب از سوی شورای اقتصاد، کمبود استان در این زمینه برطرف می شود.

و اما در جلسه سه شنبه شب نیز وزیر نفت در تشریح اقدامات و برنامه های این وزارتخانه به اعطای مجوز 50 واحد دستگاه سی ان جی با ارائه رایگان تجهیزات، اعطای 100 لیتر سهمیه نفت سفید جدید با توجه به استمرار سرمای هوا به مردم، افزایش عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفوف سوخت در نصرت آباد/ مردم چشم انتظار تحقق وعده مخبر و اوجی

صفوف سوخت در نصرت آباد/ مردم چشم انتظار تحقق وعده مخبر و اوجی