مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-25اجتماعي

چهارمحال و بختیاری آخر هفته برفی و بارانی است


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز تا اواسط وقت روز جمعه استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار می گیرد که در بعضی ساعات موجب بارش برف و باران خواهد شد.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از امروز تا اواسط وقت روز جمعه چهارمحال و بختیاری در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار می گیرد که در بعضی ساعات موجب بارش برف و باران در استان خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش 2 سانتی متری برف از صبح امروز در لردگان، افزود: برای امروز بارندگی ها بیشتر در مناطق جنوبی و منطقه کوهرنگ خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای فردا به خصوص از ساعات بعدازظهر این بارش ها فراگیر خواهد شد و شدت آن ها در کوهرنگ، اردل و لردگان است البته این سامانه بارشی قوی نیست.

نوروزی با بیان اینکه طی این مدت شاهد پدیده مه و کولاک برف در مناطق برف گیر خواهیم بود، افزود: برای روز شنبه کاهش نسبی دمای هوا را انتظار داریم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز یکشنبه مجددا بارش ها را به طور متناوب در سطح استان انتظار داریم.

وی اظهار داشت: بر اساس آخرین پیش بینی های اقلیمی بهمن ماه جاری و اسفندماه بارش ها در سطح چهارمحال و بختیاری نرمال و در برخی مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری آخر هفته برفی و بارانی است

چهارمحال و بختیاری آخر هفته برفی و بارانی است