مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-25فرهنگي

نقد اغتشاشات به زبان پوستر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه «کار خودشونه» 10 بهمن ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد و در آن پوستر هایی از محمدحسین نیرومند که با موضوع نقدی بر اعتراضات و اغتشاشات 70 روزه طراحی و خلق شده اند، - نمایشگاه پوستر کار خودشونه با نمایش آثار محمدحسین نیرومند، با موضوع نقد اعتراضات و اغتشاشات 70 روزه، در حوزه هنری افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه کار خودشونه 10 بهمن ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد و در آن پوستر هایی از محمدحسین نیرومند که با موضوع نقدی بر اعتراضات و اغتشاشات 70 روزه طراحی و خلق شده اند، به نمایش درخواهد آمد.

با برگزاری آیین افتتاح این نمایشگاه، علاقه مندان می توانند از 11 تا 26 بهمن ماه هر روزه از ساعت 9 تا 18 برای تماشای آثار به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

محمدحسین نیرومند، کاریکاتوریست و طراح گرافیک مطرح کشور است که طی سال ها فعالیت هنری در زمینه کاریکاتور موفق به دریافت گواهینامه درجه یک هنری – معادل دکترا – از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نشان عالی تجسمی از جشنواره بین المللی هنر های تجسمی فجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد اغتشاشات به زبان پوستر

نقد اغتشاشات به زبان پوستر