مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-25سياسي

برنامه های اعتکاف حتما در مسجد اجرا شود


نماینده ولی فقیه در استان گیلان، با بیان اینکه برنامه های اعتکاف حتما در مسجد اجرا شود، گفت: اینکه جوانان گرایش بیشتری به برنامه های اعتکاف پیدا کردند جای ستایش دارد، - اما برای دشمن قابل تحمل نیست.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 5 بهمن ماه در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف استان گیلان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئله اعتکاف و اربعین را به عنوان کارهای بزرگ انقلاب اسلامی نام بردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به لزوم داشتن اخلاص در کارها و تاثیرگذاری آن تصریح کرد: اینکه جوانان گرایش بیشتری به برنامه های اعتکاف پیدا کردند جای ستایش دارد، اما برای دشمن قابل تحمل نیست.

آیت الله فلاحتی با اشاره به روی آوردن دشمنان دین به آتش زدن قرآن و مسجد و اهانت به پیامبر اکرم (ص) گفت: دشمنان به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و قرآن هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برنامه های اعتکاف حتما در مسجد اجرا شود، افزود: جلسه ای با حضور مبلغان اعزام شونده تشکیل و اهداف و وظایفشان یادآوری شود.

وی مهم ترین کار مبلغان دین را جهاد تبیین دانست و اضافه کرد: رابطه چهره به چهره و صحبت کردن مبلغان با جوانان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اعتکاف حتما در مسجد اجرا شود

برنامه های اعتکاف حتما در مسجد اجرا شود