مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-25سياسي

لرستان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است


استان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است.

فرهاد زیویار در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی لرستان که پنجم بهمن ماه در محل این فرماندهی برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد این مجموعه، اظهار کرد: نیروی خدوم انتظامی همواره فراتر از وظایف خود عمل کرده است و باید قدردان زحمات پرسنل این مجموعه باشیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کوران مسائل و مشکلات فراتر از وظایف خود عمل می کند و همواره در صف اول خدمت به مردم حضور دارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طبق گزارشات واصله، کارنامه یکسال اخیر نیروی انتظامی استان حکایت از عملکرد قابل قبول و مثبت این مجموعه در عمل به وظایف تعریف شده دارد که در نوع خود قابل تقدیر است.

زیویار اضافه کرد: در مقایسه با آمارهای کشوری، روند رو به رشد عملکرد لرستان نسبت به سال گذشته کاملاً مشهود بوده و این مجموعه در مقابله با ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی کارنامه خوبی داشته است.

وی بیان کرد: لرستان به واسطه هم مرز بودن با سایر استان ها علاوه بر ایفای نقش در مراودات و مناسبات اجتماعی، به دلیل دارا بودن فرهنگ مشترک با برخی همسایگان که در نوع خود یک مزیت و نقطه قوت به شمار می آید، در تصمیم سازی ها و برنامه های کلان همواره اثرگذار بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است

لرستان به پایگاه امنی در کشور تبدیل شده است