مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-25اقتصادي

افت 18 درصدی آب ورودی به سدهای تهران در سال آبی جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت نیرو، «علیرضا ارسطویی» افزود: میزان حجم کل مخازن سد های استان تهران در حال حاضر 244 میلیون مترمکعب بوده که این میزان در سال گذشته 325 میلیون مترمکعب بوده است.

- مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به کاهش 18 درصدی آب ورودی به سد های تهران در سال آبی جاری گفت: مخازن سدهافی پنج گانه تهران با کسری 81 میلیون مترمکعبی نسبت به سال گذشته روبه رو شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت نیرو، علیرضا ارسطویی افزود: میزان حجم کل مخازن سد های استان تهران در حال حاضر 244 میلیون مترمکعب بوده که این میزان در سال گذشته 325 میلیون مترمکعب بوده است.

وی با بیان اینکه آب ورودی به سد های تهران در سال آبی جاری با کاهش 18 درصدی روبه رو بوده است، ادامه داد: اکنون حجم آب موجود در مخزن سد امیرکبیر حدود 26 میلیون مترمکعب است که این میزان در روز مشابه سال گذشته 42 میلیون مترمکعب بوده، همچنین حجم ذخیره آب سد طالقان از 179 میلیون مترمکعب در سال گذشته به 147 میلیون مترمکعب کاهش پیدا کرده است.

این مقام مسوول اظهار داشت: حجم ذخیره آب سد لار سال گذشته 14 میلیون مترمکعب بوده که در مقایسه با موجودی 12 میلیون مترمکعبی کنونی، 2 میلیون مترمکعب کاهش را نشان می دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 18 درصدی آب ورودی به سدهای تهران در سال آبی جاری

افت 18 درصدی آب ورودی به سدهای تهران در سال آبی جاری