مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-25سياسي

مسابقات قرآنی فرصتی مناسب برای ترویج قرآن میان خانواده هاست


یکی از شرکت کنندگان مسابقات صحیفه سجادیه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برگزاری این مسابقات در سطح محلات، شهرستان ها و استان ها با محوریت خانواده ها، - بهناز داوودآبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به موفقیت خود در رسیدن به مرحله نهایی بخش معارفی صحیفه سجادیه مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد:  بنده از استان تهران و از سال 1389 در این مسابقات شرکت می کنم، امسال برای اولین بار است که در بخش صحیفه سجادیه شرکت می کنم.

وی ادامه داد: این مسابقات برای عموم افراد جامعه است، اگر این مسابقات در بخش های خانوادگی هم برگزار شود و اعضای خانواده حتی برای یک مدت محدود به مطالعه صحیفه سجادیه البلاغه و رشته های قرآنی بپردازند، درس اخلاق و رفتار اجتماعی را می آموزند و به زندگی شان خیر و برکت وارد می شود.

این فعال قرآنی تصریح کرد: بنده از سال 89 تا الان مربی قرآن هستم، زندگی بنده به صورت کامل مورد تاثیر برکات قرآن است و این را از فضل خداوند می دانم که توانسته ام در مسیر زندگی با موفقیت گام بردارم.

داوودآبادی عنوان کرد: با توجه به توصیه های رهبر که در مورد تربیت حافظان قرآن تاکید داشتند، هر سال این طرح اوقاف با حضور پرشور و استقبال بیشتری برگزار می شود، حتی در سال هایی که  بیماری کرونا شیوع پیدا کرده بود مسابقات به صورت غیرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآنی فرصتی مناسب برای ترویج قرآن میان خانواده هاست

مسابقات قرآنی فرصتی مناسب برای ترویج قرآن میان خانواده هاست