مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-25سياسي

استفاده از پساب شهری در شهرک صنعتی ویان


همدان_مدیرکل صمت استان همدان از تکمیل چرخه فولاد، سنگ آهن، کنستانتره در سال آینده خبر داد و گفت: بهره گیری از پساب شهری در شهرک صنعتی ویان مورد توجه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد شانیان در جلسه هم اندیشی با فعالان این حوزه با بیان اینکه کمیته تخصصی ذیل گروه مطالبه گران تشکیل شود و حرفه ای تر کار را پیش ببرد، بیان کرد: امنیت اطلاعات برای صنایع بسیار مهم است باید دید شاخص توسعه فناوری ما کجاست؟ وی به برگزاری همایش هوش تجاری در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: در سال جاری به حوزه برندسازی ورود کرده و شناسایی برند برتر استان مورد تاکید بود به شکل تخصصی انجام می شود.

مدیرکل صمت استان همدان راهیان پیشرفت بازدیدی از واحدهای تولیدی انجام خواهد شد.

حمایت از جوانان در امور مدیریتی احمد شانیان مردمی کردن اقدامات را اصل اولیه عنوان کرد که مورد توجه مقام معظم رهبری است و ادامه داد: نقش دولت تسهیل گری و حمایت است و باید گفت حوزه اقتصاد و تولید اولویت کشور است.

وی با اظهار اینکه تا پایان سال جاری بالای 50 درصد مدیران سازمان صمت دهه ی 60 خواهند بود، خاطرنشان شد: دولت جوان انقلابی باید با حضور و وجود جوانان طی مسیر کن اگر این قشر و نخبگان پای کار آورده نشوند در چند سال آینده شکل مدیر خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پساب شهری در شهرک صنعتی ویان

استفاده از پساب شهری در شهرک صنعتی ویان