مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-25ورزشي

چهارمین اردوی تیم ملی والیبال زیر 16 سال با حضور 22 بازیکن در سنندج برگزار می شود


رییس هیات والیبال استان کردستان، گفت: فرآیند ثبت نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر (متولدین 11 دی ماه 1386 به بعد) طی فراخوانی از 26 آذرماه تا سوم دی ماه 1401 برگزار شد و حدود هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

- ایسنا/کردستان رییس هیات والیبال استان کردستان، گفت: فرآیند ثبت نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر (متولدین 11 دی ماه 1386 به بعد) طی فراخوانی از 26 آذرماه تا سوم دی ماه 1401 برگزار شد و حدود هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

امید مهتاب،در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: والیبال استان کردستان دارای استعداد های خوبی است که می توانند در آینده در سطوح بالای کشوری فعالیت کنند.

وی افزود: در یکسال اخیر فعالیت های بنیادی در والیبال استان کردستان انجام شده است که با برنامه ریزی های دقیق شاهد توسعه بیشتر این رشته در کردستان هستیم.

رییس هیات والیبال استان کردستان با تاکید بر این مهم که توجه به والیبال پایه از اولویت های این رشته است، بیان کرد: ترکیب جدید هیات والیبال استان کردستان از افراد مجرب و توانمند تشکیل شده است که در راستای کشف استعداد و نخبه پروری برنامه ریزی و فعالیت های فنی خوبی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین اردوی تیم ملی والیبال زیر 16 سال با حضور 22 بازیکن در سنندج برگزار می شود

چهارمین اردوی تیم ملی والیبال زیر 16 سال با حضور 22 بازیکن در سنندج برگزار می شود