مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-25اجتماعي

آموزش خودمراقبتی برای 900 زن و دختر زنجانی


سرپرست امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان از اجرای طرح آگاهسازی خود مراقبتی برای 900 نفر از دختران و زنان تحت پوشش خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از نتایج حاصل از پیمایش ومطالعات ملی رصد آسیب های اجتماعی تدوین و اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهناز آقاخانی سرپرست امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح خودمراقبتی بانوان زنجانی اظهار کرد:  این طرح در سال جاری برای اولین بار در استان زنجان با تاکید  برحفظ کرامت انسانی و سعی در ارتقاd دانش و آگاهی، عزت نفس و خودشکوفایی بانوان و دختران دارای دامنه سنی 13-40 سال در حوزه مسائل روانی اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا شد.

سرپرست امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: تمرکز اصلی این برنامه خود مراقبتی با محوریت افزایش سواد سلامت اجتماعی و سواد رسانه ای است تا افراد بتوانند به استقلال، خودباوری و احیاء حقوق مادی معنوی خود دست یافته و با تغییر مطلوب شرایط، بر محیط زندگی کنترل نسبی داشته باشند.

آقاخانی یادآور شد: خودمراقبتی موضوعی آموختنی، آگاهانه و هدفمند است که هر فردی برای خود، خانواده و دیگران انجام می دهد تا سالم بماند و شامل اقدامات و تصمیماتی است که در راستای حفظ سلامت، پیشگیری از خطرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خودمراقبتی برای 900 زن و دختر زنجانی

آموزش خودمراقبتی برای 900 زن و دختر زنجانی