مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-25سياسي

ارتقای 5 برابری بهره وری موقوفات از سال 96 تاکنون


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حمایت این سازمان از 30 شرکت دانش بنیان، گفت: از سال 96 تاکنون میزان ارتقای ورودی های بهره وری موقوفات پنج برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش مدیران کل استانی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز در هتل بزرگ ارم تهران آغاز شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی از این مراسم در سخنانی شهادت امام هادی علیه السلام را تسلیت گفت و اظهار کرد: وقف یک سرمایه انباشته است که می تواند در خدمت رشد فرهنگ دینی، تعالی جامعه و رفاه اجتماعی مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی تاکید کرد: از سال 96 تاکنون میزان ارتقای ورودی های بهره وری موقوفات پنج برابر شده و با لجستیک سیستمی و تفکر به آسانی از این بیشتر هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه قانونگذار در دهه شصت با نگاهی دقیق و بلند تصویب کرده که برای موقوفات امین نصب شود و سازمان اوقاف به عنوان هادی و ناظر و کارشناس عمل کند، تصریح کرد: تاکنون بیش از 1300 نفر امین برای موقوفات نصب شده و بخشی از ارتقای بهره وری موقوفات مربوط به کارکرد مباشرت امین موقوفات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای 5 برابری بهره وری موقوفات از سال 96 تاکنون

ارتقای 5 برابری بهره وری موقوفات از سال 96 تاکنون