مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-25اقتصادي

بخش خصوصی گردش اقتصادی کشور را رونق می بخشد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با تسهیل درصدور پروانه ساختمانی، چرخ صنعت ساختمان به گردش درمی آید و این امر رونق اشتغال زایی را دربخش های مختلف کشور به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران درجلسه شورای معاونین شهرسازی و معماری مناطق 22گانه که با محوریت هم اندیشی و بررسی مسائل و موضوعات حوزه شهرسازی مناطق برگزار شد، تاکید کرد: عدم رفع موانع و چالش های موجود درمسیرصدور گواهی های ساختمانی ضمن اینکه عقب ماندگی های تولید و نوسازی مسکن را به همراه دارد بر مسایل اقتصادی کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه بر ضرورت ارائه راهکارهای تسهیل و تسریع تحقق و اجرای بخشنامه های ابلاغی معاونت تاکید کرد و گفت: درسال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی باید الزامات و راهکارهای تولید و مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان مورد توجه ویژه همه متولیان در تمامی سطوح مدیریتی کشور قرارگیرد و همچون سایرکشورهای دنیا، مشوق های سرمایه گذاری به تولیدکنندگان این بخش ارائه شود تا موجب تحول و پویایی در اقتصاد کشور شود.

  صارمی با بیان اینکه نقطه عطف رونق ساخت وساز، رعایت ضوابط و مقرارت ملی ساختمان، استانداردسازی وکاهش زمان صدورپروانه ساختمانی است، همراهی متولیان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی گردش اقتصادی کشور را رونق می بخشد

بخش خصوصی گردش اقتصادی کشور را رونق می بخشد