مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-25سياسي

شماره جدید ماهنامه زن و خانواده روی پیشخان آمد


شماره 348 ماهنامه فرهنگی زن و خانواده با نگاهی ویژه به مساله زن و چالش های اخیر کشور پیرامون آن منتشر شد و روی پیشخان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شماره 348 ماهنامه فرهنگی زن و خانواده با نگاهی ویژه به مساله زن و چالش های اخیر کشور پیرامون آن به تازگی منتشر شده و روی پیشخان آمده است.

ماهنامه پیام زن، نشریه ای با محوریت زن و خانواده با رویکردی فرهنگی و دینی است که به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی طی سالیان متوالی منتشر شده و سعی دارد با در نظر گرفتن مسائل فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی مختص زن و خانواده ایرانی بنیان و ریشه های خانواده را محکم و ناگسستنی سازد.

پس از وقفه ای که برای چند مدت در انتشار ماهنامه پیام زن پیش آمد، تصویر جلد شماره 348 این نشریه از بازگشت دغدغه مندانه پیام زن به ایستگاه چاپ، خبر می دهد آن هم در وضعیتی که صحبت درباره زن بیش از هر زمان دیگری حساسیت برانگیز است.

پرونده ویژه بخش اصلی این شماره است و به ابعاد سیاسی و اجتماعی جنبش های اجتماعی اخیر ایران می پردازد؛ تقی آزاد ارمکی، استاد تمام دانشگاه تهران، صحبت های ویژه ای درباره لایه های زیرین این جنبش دارد و معتقد است سرنوشت آینده ایران به دست زنان این سرزمین رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید ماهنامه زن و خانواده روی پیشخان آمد

شماره جدید ماهنامه زن و خانواده روی پیشخان آمد