مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-25اقتصادي

افزایش آمار خدمات مودیان مالیاتی به صورت الکترونیکی در اردبیل


مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به افزایش آمار خدمات مودیان مالیاتی به صورت الکترونیکی در سال جاری در استان اردبیل، گفت: بیشترین سهم مالیات دریافتی از شهرستان های استان اردبیل بصورت مالیات بر ارزش افزوده و برای کمک به امور مختلف در شهرستانها هزینه می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به افزایش آمار خدمات مودیان مالیاتی به صورت الکترونیکی در سال جاری در استان اردبیل، گفت: بیشترین سهم مالیات دریافتی از شهرستان های استان اردبیل بصورت مالیات بر ارزش افزوده و برای کمک به امور مختلف در شهرستانها هزینه می شود.

داریوش سرخانی مقدم 5 بهمن در نشست با فرماندار خلخال اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در مجموع 320 میلیارد ریال مالیات جمع آوری شده در استان جمع آوری شده است از شهرستان خلخال، 120 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری ها، دهیاری ها، اداره ورزش و جوانان وسایر دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش آمار خدمات مودیان مالیاتی به صورت الکترونیکی، گفت : با راه اندازی سامانه برخط هم اکنون بیش از 70 درصد از خدمات مورد نیاز مودیان مالیاتی از جمله صدور گواهی مالیاتی، رسیدگی و صدور اظهارنامه ها، استعلام ها از طریق همین سامانه و به صورت الکترونیکی و غیر حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار خدمات مودیان مالیاتی به صورت الکترونیکی در اردبیل

افزایش آمار خدمات مودیان مالیاتی به صورت الکترونیکی در اردبیل