مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-25سياسي

خدمات 59 گانه بیمه ای به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از ارائه 59 خدمت این بیمه به جامعه هدف معلولان خبر داد و گفت: هزینه های پرداختی تمام کد خدمت ها 70 درصد تعرفه آن بخشی است که فرد خدمت را دریافت می کند و شامل بخش خصوصی نیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی اربابی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی امروز در نشست خبری مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند با رسانه های استان اظهار داشت: همه ایرانیان قابلیت بیمه شدن را دارند و مشکلی برای برخورداری از بیمه سلامت برای هیچ شهروندی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی خدمات بیمه ای افزود: اگر فردی به لحاظ بیمه خدمات درمانی مشکل دارد، می تواند با مراجعه به بیمه سلامت از خدمات بیمه پایه بهره مند شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی تصریح کرد: تفاهم نامه ای بین سازمان های بیمه سلامت و بهزستی امضا شده است که زمینه خدمات درمانی به معلولان ارتقاء یافته است.

اربابی با اشاره به ساماندهی معلولان در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند یادآور شد: در این مرکز هر فرد به فراخور نیاز می تواندخدمات درمانی و بیمه ای دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: مدجویان و معلولان مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند برای استفاده از این کد خدمت ها باید بیمه پایه داشته باشند و در سامانه بیمه سلامت نیز نشان دار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات 59 گانه بیمه ای به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

خدمات 59 گانه بیمه ای به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی