مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-25فرهنگي

حساسیت روی بازیگران زیاد شده


در جدیدترین جلسه انجمن صنفی شرکت های نمایش برخط با تاکید براینکه اختلال و ایجاد اشکال در اینترنت مهمترین مشکل در فعالیت VODهاست، اعلام شد که اخیرا حساسیت روی بازیگران زیاد شده و مشخص نیست اگر یک اثر ایرانی امروز ساخته شود، - فردا اجازه نمایش پیدا می کند یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن شرکت های نمایش ویدئوی برخط، دومین همایش صنفی این انجمن چهارم بهمن ماه در خانه هنرمندان برگزار شد.

در جریان این نشست ضمن ارائه توضیحاتی از سوی محمدمهدی عسگرپور (دبیر انجمن) در مورد اقدامات صورت گرفته در این نهاد صنفی، اعضای حاضر در جلسه مشکلات و دردسرهایی را که در ماه های اخیر با آن ها مواجه بوده اند مطرح کردند.

گزارش فعالیت ها و نظرسنجی از اعضای انجمن دبیر انجمن در ابتدای سخنان خود با اشاره به اقداماتی که در انجمن بعد از نخستین همایش در اردیبهشت ماه صورت گرفته است، به یک نظرسنجی اشاره کرد که از اعضای انجمن صورت گرفته و در آن از اعضا خواسته شده تا با پاسخ به چهار سئوال، بیان کنند اتفاقات اجتماعی اخیر چه تاثیری برکسب و کار آنان گذاشته است.

او گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته از جزییات پاسخ ها، 30 درصد نتیجه شرایط را برای کار پلتفرم ها کاملا منفی ، 20 درصد نسبتا منفی ، 10 درصد اندکی منفی ، 20 درصد نسبتا مثبت ، 10 درصد مطلق منفی و 10 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت روی بازیگران زیاد شده

حساسیت روی بازیگران زیاد شده