مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-25اقتصادي

قیمت بلیت پروازهای داخلی به نرخ های دی ماه برگشت


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه تابع دستورات دادستان درباره نرخ بلیت هواپیما هستیم، گفت: نرخ بلیت پروازهای داخلی به قیمت های قبلی بر می گردد اما شرکت ها با چالش جدی در تأمین نقدینگی برای خرید قطعه و موتور مواجه می شوند.

- مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به دستور دادستان مبنی بر برگشت قیمت های بلیت پروازهای داخلی به نرخ های قبلی و اعمال نشدن افزایش 30 درصدی در قیمت ها،  تابع دستورات هستیم و نرخ بلیت پروازهای داخلی به قیمت قبلی باز می گردد.

وی ادامه داد: هزینه شرکت های هواپیمایی از سال گذشته تاکنون نظیر هزینه دیگر شرکت ها و نهادهای خدماتی افزایش بسزایی یافته است در حالی که درآمد شرکت ها افزایش نیافته است، قطعا در صورت تعدیل نشدن نرخ بلیت پروازهای داخلی، شرکت های هواپیمایی برای تأمین قطعه و موتور هواپیما با چالش جدی مواجه می شوند و این مسأله موجب زمین گیری تعداد هواپیمای بیشتر ناوگان و تحت تأثیر قرار گرفتن ایمنی پرواز می شود .

به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در حال حاضر از 330 فروند هواپیمای موجود در ناوگان هوایی کشور، 175 فروند هواپیما فعال است، زیرا شرکت های هواپیمایی مشکل نقدینگی برای کمبود موتور دارند و زیان ده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت پروازهای داخلی به نرخ های دی ماه برگشت

قیمت بلیت پروازهای داخلی به نرخ های دی ماه برگشت