مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-25حوادث

سارقین احشام در عسلویه دستگیر شدند


فرمانده انتظامی عسلویه از دستگیری 2 سارق احشام با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، سرهنگ کارآگاه حسین خواجه فرمانده انتظامی عسلویه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری 2 سارق احشام با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان عسلویه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ خواجه افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات تخصصی و بررسی شیوه و شگرد سرقت، ضمن گشت زنی های محسوس و نامحسوس وبررسی محل های سرقت، دو نفر از سارقین حرفه ای احشام را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی هر دو نفر رادستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی پلیس به 12 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه به منظور پیشگیری از سرقت احشام به دامداران توصیه کرد: با توجه به اینکه بیشترین سرقت ها در ساعات پایانی شب رخ می دهد لذا سرکشی مداوم و مستمر از محل نگهداری احشام ، محکم سازی و استفاده از درب و پنجره آهنی و قفل محکم و محل نگهداری احشام موجب می شود که سارقان در اهداف خود ناکام بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقین احشام در عسلویه دستگیر شدند

سارقین احشام در عسلویه دستگیر شدند