مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-25سياسي

سردار بایرامی: زنان عنصر مهم پشتیبانی مردان در جنگ هستند


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت:علیرغم همه هجمه هایی که علیه زن مسلمان و ایرانی صورت می گیرد حقاً نگاه ویژه ای به این مقوله وجود داشت و شاعران در کنار پرداختن به مضامین شهید و شهادت، - رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت:علیرغم همه هجمه هایی که علیه زن مسلمان و ایرانی صورت می گیرد حقاً نگاه ویژه ای به این مقوله وجود داشت و شاعران در کنار پرداختن به مضامین شهید و شهادت، زن را به عنوان یک عنصر مهم در پشتیبانی رزمندگان برجسته دیده بودند که نگاه بسیار مهم و قابل توجهی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباس بایرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به جزییات بیست وچهارمین دوره کنگره ملی شعر دفاع مقدس، بیان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی سال های بعد از دفاع مقدس همواره سعی داشته است با فعالیت های مهم و فاخر ادبی، پرچم شعر دفاع مقدس را برافراشته نگه دارد.

اگر قرار باشد یک فرهنگ ناب توسعه پیدا کند بخش مهم آن وابسته به کار ادبی و فرهنگ سازی است لذا ما در کنگره شعر دفاع مقدس تلاش می کنیم این فرهنگ را نهادینه کنیم.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس درباره موضوعات کنگره ملی شعر دفاع مقدس گفت: امسال ما در فراخوان هشت موضوع محوری را قرار دادیم تا شاعران بتوانند از ابتکارعمل بیشتری برخوردار باشند ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بایرامی: زنان عنصر مهم پشتیبانی مردان در جنگ هستند

سردار بایرامی: زنان عنصر مهم پشتیبانی مردان در جنگ هستند