مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-25سياسي

جزییات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری  دانشجو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم عسکری نسب درباره فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، - ، اعلام کرد: فعالیت این خط کشتیرانی کاهش مدت زمان انتقال کالا از 45 روز به 2 هفته را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری  دانشجو به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، قاسم عسکری نسب درباره فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، اظهار داشت: فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار در کنار فعالیت خط منظم کشتیرانی چابهار-هند در راستای توسعه کریدور شمال جنوب و تحقق تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری به منظور توسعه سواحل مکران است و سازمان بنادر و دریانوردی به برنامه ریزی مدون در راستای اجرای سیاست های تبیین شده گام بر می دارد.

وی ادامه داد: قبل از فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، کانتینر های ارسالی از چین به بندر شهیدرجایی می رفتند و پس از ماندگاری با شناور های کوچک تر به چابهار منتقل می شدند و حدود 45 روز طول می کشید تا کالای خریداری شده از سوی فعالان اقتصادی به دست آن ها برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راه اندازی خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار موجب شده است مدت زمان تحویل کالا از چین به چابهار از 45 روز به 2 هفته کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار

جزییات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار