مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-25بين الملل

گنده گویی هایی که پیام ضعف و ناتوانی دارد


اگر به گفته « ند پرایس»، آمریکا با وجود استفاده از تمامی ابزارهای خود برای اثر بخش نمودن سیاست فشار حداکثری بر علیه ایران، موفق نشده حتی یکی از بزرگترین شرکای تجاری خود یعنی جمهوری خلق چین را از همکاری نفتی و تجاری با ایران باز دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از نور نیوز، ند پرایس ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته (سه شنبه 4 بهمن) اعلام کرد: چین بزرگترین مشتری نفتی ایران است و تمرکز ما بر این کشور است تا آنها را از معامله با ایران برحذر کنیم.

او افزود: به نظارت بر صادرات نفت ایران و تعامل با شرکای تجاری ایران در مورد احتمال قرار گرفتن در معرض تحریم های ایالات متحده ادامه می دهیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: ما در خصوص اجرای تحریم ها علیه ایران از سوی کشورها در سراسر جهان صریح بوده ایم تا بتوانیم فشار را بر ایران حفظ کنیم.

اظهارات این مقام ارشد آمریکایی واجد نکات مهمی به شرح ذیل است که توجه به آن می تواند ضمن ارایه ارزیابی شفاف از مواضع آمریکا در قبال ایران، میزان توانمندی واقعی واشینگتن در اعمال سیاست فشار حداکثری را مشخص کند.

اول؛ هیچ تغییری در سیاست های تحریمی موسوم به فشار حداکثری که از دوره ریاست جمهوری ترامپ و با هدف فروپاشی اقتصادی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران آغاز و اعمال شد بوجود نیامده و آمریکا به گفته ند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنده گویی هایی که پیام ضعف و ناتوانی دارد

گنده گویی هایی که پیام ضعف و ناتوانی دارد