مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-25سياسي

55 مسجد در ایلام آماده برگزاری آیین اعتکاف است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مراسم اعتکاف در 55 مسجد در استان برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام محمد علی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری مراسم اعتکاف در 55 مسجد در استان خبر داد و اظهار کرد: برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف 20 مسجد در شهرستان ایلام آماده استقبال از معتکفین است.

وی افزود: ایام اعتکاف فرصتی برای معنویت و بصیرت افزایی در بین جوانان است و امسال فضا برای کار های فرهنگی باز گذاشته شده و صرفا برنامه ها و ادعیه مخصوص این ایام مد نظر نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: از گذشته برگزار کننده سنت حسنه اعتکاف هیئات امناء و مذهبی مساجد بوده و این اقشار همواره در خط اول استقبال از معتکفین بوده اند.

حجت الاسلام محمد علی نجفی با بیان این که امسال سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد مردمی در برگزاری اعتکاف نقش تسهیل گری خواهند داشت، افزود: در واقع مردم با استفاده از ظرفیت ها، اعتکاف را برگزار و مدیریت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی می توانند عدد 1 را به سرشماره30001742 ارسال و از طریق لینک ثبت نام ارسالی، برای شرکت در این مراسم معنوی نام نویسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 مسجد در ایلام آماده برگزاری آیین اعتکاف است

55 مسجد در ایلام آماده برگزاری آیین اعتکاف است