مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-25اقتصادي

تشریح جزییات نشست مخبر و فرزین با اعضای دفتر تحکیم وحدت


مهدی محمدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین چالش ها و موضوعات، - دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، به تشریح جزییات نشست اخیر دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور با معاون اول رییس جمهور و رییس بانک مرکزی پرداخت.

مهدی محمدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین چالش ها و موضوعات، بحث معیشت مردم و پویایی اقتصادی است.

پس از ده سال که کشور با دیدگاه متمایل به غرب و با تصمیم گیری هایی نادرست اداره شد، وضعیت ما به نقطه ای رسید که هم اکنون با ان مواجه هستیم.

وی افزود: سرفصل ارز و سیاست گذاری در این حوزه، از جمله مطالبی است که بسیار روی معیشت مردم تاثیرگذار است و ما در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از سال گذشته بر آن بودیم که ارز 4200 تومانی که مولود نامبارک تصمیم گیران قبلی بود، در این موقعیت نباید حذف شود.

محمدی بیان کرد: در هفته های گذشته، پس از انتصاب اقای دکتر فرزین و طرح بحث در خصوص ارز 28500، نامه ای را در اتحادیه دفتر تحکیم وحدت خطاب به آقای مخبر معاون اول رییس جمهور به همراه رونوشت به اقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات نشست مخبر و فرزین با اعضای دفتر تحکیم وحدت

تشریح جزییات نشست مخبر و فرزین با اعضای دفتر تحکیم وحدت