مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-25سياسي

تحریم ستاد امر به معروف ناشی از عجز دشمنان و لطمه زدن به انقلاب است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: تحریم ظالمانه و نابخردانه این ستاد ناشی از عجز دشمنان و با هدف لطمه زدن به انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: تحریم ظالمانه و نابخردانه این ستاد ناشی از عجز دشمنان و با هدف لطمه زدن به انقلاب اسلامی است.

محسن اکبری در گفت وگو با ایسنا- افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد سیاستگذار و ناظر است که در خصوص ترویج پایه های اساسی انقلاب اسلامی و طبق قانون و تاکیدات قرآن و روایات، یعنی امر به معروف و نهی از منکر گام برداشته و به دنبال تحکیم انقلاب بوده است .

وی بیان کرد: تحریم این ستاد توسط اتحادیه اروپا با فشارهای آمریکا نشانگر عناد و دشمنی آنها با اصل انقلاب و نظام اسلامی است که شاخصه های اصلی کشور را هدف قرار داده و ضرورت دارد تا همه در این خصوص هوشیار باشند.

به گفته اکبری؛ دشمن در این جنگ ترکیبی تمام عیار، ستاد امر به معروف را به عنوان تنها دستگاه فرهنگی در لیست جدید خود تحریم کرد و با توجه به سبقه این اقدامات خصمانه اروپایی ها متوجه می شویم انها تنها نهادهای اثرگذار را تحریم می کنند که بر خلاف میل غرب و اروپا حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ستاد امر به معروف ناشی از عجز دشمنان و لطمه زدن به انقلاب است

تحریم ستاد امر به معروف ناشی از عجز دشمنان و لطمه زدن به انقلاب است