مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-25اقتصادي

افزایش عجیب نرخ مرگ و میر هفتگی در انگلیس / دولت سوناک متهم شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دیلی میل، پس از انتشار آمار رسمی مبنی بر افزایش 20 درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در انگلیس که شمار کمی از آن ها به ویروس کرونا مربوط است، - نمایندگان پارلمان انگلیس در پی افزایش 20 درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در این کشور، خواستار تحقیقات جامع درباره این موضوع شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دیلی میل، پس از انتشار آمار رسمی مبنی بر افزایش 20 درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در انگلیس که شمار کمی از آن ها به ویروس کرونا مربوط است، نمایندگان پارلمان انگلیس خواستار تحقیقات جامع دراین باره شدند.

استر مک وی، نماینده محافظه کار پارلمان انگلیس، اظهارات کریس ویتی، یکی از مقامات ارشد پزشکی این کشور را مورد انتقاد قرار داد.

ویتی افزایش مرگ و میر غیر از قربانیان کووید -19 را به عدم استفاده بیماران از دارو های کاهنده فشار خون در دوران پاندمی نسبت داده بود.

مک وی با طرح پرسش مدرک این ادعا کجاست؟ و اگر چنین مدرکی نیست، دلیل افزایش مرگ و میر چیست؟ ، از وزیر بهداشت انگلیس خواست تا به قید فوریت تحقیقات جامع درباره این موضوع صورت گیرد.

اندرو گوآین، وزیر در سایه بهداشت عمومی انگلیس از حزب کارگر، اظهارات استیو بارکلی، وزیر بهداشت را شتر گاو پلنگ توصیف و دولت ریشی سوناک، نخست وزیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عجیب نرخ مرگ و میر هفتگی در انگلیس / دولت سوناک متهم شد

افزایش عجیب نرخ مرگ و میر هفتگی در انگلیس / دولت سوناک متهم شد