مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-25سياسي

معلمان مایه فخر و شرف جامعه هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلمان مایه فخر و شرف جامعه هستند و جایگاه والای آنها به خاطر علم و خدمت به تلاشگران این عرصه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار با معلمان پیشکسوت و تجلیل از جایگاه آنها در اردبیل اظهار کرد: نقش اصلی و محوری معلم در نظام تعلیم و تربیت نقش برگرفته از مسئولیت و مأموریت انبیا و اولیای الهی است که توانستند در این مسئولیت وظیفه خطیر خود را به شایستگی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در شورای آموزش و پرورش و فرهنگ عمومی مقرر شده تا تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت را انجام دهیم تا قداست شغل معلمی بیش از گذشته مبرهن شود.

امام جمعه اردبیل افزود: صولت و عظمت یک ملت به علم، دانایی و فرهیختگی است که از این عناصر به عنوان قدرت واقعی جوامع یاد می شود که ما نیز وظیفه داریم در مسیر پیشرفت و توسعه کشور بیش از گذشته به آموزش و پرورش و معلمان بها دهیم.

عاملی ادامه داد: جایگاه معلم بالذات و بالفطره قابل احترام است و مجاهدت تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت و هدایتگری نسل آینده از ارزش و بهای آن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل بیان کرد: تک تک افراد جامعه وظیفه تکریم جایگاه علم و معلم را دارند و بی تفاوتی در این عرصه می تواند آسیب و خطراتی را به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مایه فخر و شرف جامعه هستند

معلمان مایه فخر و شرف جامعه هستند