مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-25سياسي

زنان ایرانی در سایه مکتب حسینی فرزند تربیت می کنند


فرمانده جبهه مقاومت به تاثیر تربیت زنان ایرانی در خانواده اشاره کرد و گفت: دشمن از زنان عرب و سایر کشورها نمی ترسد؛ معاندان نظام، زنان کشور ایران اسلامی را نشانه رفته اند زیرا می دانند آنان در سایه مکتب حسینی، - سرداران دفاع مقدس تربیت می کنند.

کمیل کهنسال امروز در دهمین همایش اسوه های صبر و مقاومت که در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا یک مجاهدت داشتند اما خانواده شهدا چندین مجاهدت، اظهار کرد: خانواده شهدا با صبر زینبی عهد بستند فرزندان ولایی، خادم، دلسوز مردم، مدافع نوامیس و کشور تربیت کنند تا ادامه دهنده راه شهدا باشد.

وی با تاکید براینکه اماکن آموزشی باید مخاطبان خود را با درس عاشورایی آشنا کنند، افزود: متاسفانه برخی در مجاورت خانواده شهدا بی اعتنا به ارزش های اسلامی هستند.

فرمانده جبهه مقاومت به تاثیر تربیت زنان ایرانی در خانواده اشاره کرد و گفت: دشمن از زنان عرب و سایر کشورها نمی ترسد؛ معاندان نظام، زنان کشور ایران اسلامی را نشانه رفته اند زیرا می دانند آنان در سایه مکتب حسینی، سرداران دفاع مقدس را تربیت می کنند.

این رزمنده دفاع مقدس با ابراز عقیده مبنی بر اینکه ما نه تنها شهامت و دیانت شهدا را نداریم بلکه در ایستادن پای ولی فقیه جسارت لازم را هم نداریم، تصریح کرد: در فتنه اخیر برخی چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ایرانی در سایه مکتب حسینی فرزند تربیت می کنند

زنان ایرانی در سایه مکتب حسینی فرزند تربیت می کنند