مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-25سياسي

ساخت و سازهای البرز از مدار قانون خارج نشود


استاندار البرز با بیان اینکه ساخت و سازهای استان از مدار قانون خارج نشود، گفت: استحکام بنا و پیشرفت ساخت و ساز بر مبنای قانون باید رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه تأمین مسکن استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ناظران و مجریان ساخت و سازها در استان باید بر روند اجرا تسلط داشته باشند، افزود: استحکام بنا و پیشرفت ساخت و ساز بر مبنای قانون باید رعایت شود.

وی ادامه داد: کارگروه های ذیل قرارگاه تأمین مسکن استان باید هر هفته جلسه برگزار کنند و موضوعات مرتبط را بررسی و به قرارگاه گزارش دهند.

عبداللهی گفت: فرمانداران باید نسبت به احصای موانع اجرای نهضت ملی مسکن در حوزه خود اقدام کرده و مسائل مربوط به شهرداری ها را در محل شهرداری رسیدگی و حل کنند.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی از تشکیل تعاونی های مسکن کارکنان خود، گزارش دقیقی ارائه دهند و هر چه سریع تر برای این منظور اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: باید بسته های حمایتی برای ازدواج جوانان در ستاد مربوطه تعریف شود و طرح جامعی در این خصوص ارائه شود تا با بسیج مجموعه استان بتوانیم اقدامی نوین را رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای البرز از مدار قانون خارج نشود

ساخت و سازهای البرز از مدار قانون خارج نشود