مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:502023-01-25پزشكي

2500 کودک اتباع غیر ایرانی در کنگان واکسینه شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از واکسینه شدن 2 هزار و 521 کودک در کمپین واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و فلج اطفال اتباع غیر ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود میر حاجی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد نظام سلامت کشور به ایجاد سلامتی پایدار در کشور باعث شده که ارائه خدمات بهداشتی ازجمله واکسیناسیون اتباع غیر ایرانی (اعم از مجاز و غیرمجاز) همچون هم وطنان ایرانی برابر و رایگان بوده و مبتنی بر ارزش های دینی، کرامت انسانی و اصول اخلاقی خدمت رسانی در حوزه بهداشت به این گروه هم دقیقاً مشابه ایرانیان باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: کمپین واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و فلج اطفال اتباع غیر ایرانی هم زمان با سایر شهرستان ها در استان بوشهر و شهرستان کنگان از 10 دی ماه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: تاکنون 844 خانوار غیر ایرانی در شهرستان کنگان سرشماری شده اند که از 2 هزار و 589 نفر جمعیت 9 ماه تا 15 سال، 2 هزار و 410 واکسن سرخک و سرخجه و از 2 هزار و 726 نفر زیر 15 سال 2 هزار و 521 نفر واکسن فلج اطفال دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان تأکید کرد: به منظور پوشش کامل طرح و پیشگیری بیماری در منطقه لازم است همه اتباع غیر ایرانی واکسینه نشده در اسرع وقت به مراکز، پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 کودک اتباع غیر ایرانی در کنگان واکسینه شدند

2500 کودک اتباع غیر ایرانی در کنگان واکسینه شدند