مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-25بين الملل

جامعه صهیونیستی به سمت فروپاشی پیش می رود


یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی دچار سردرگمی سیاسی شده و جامعه صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه المسیره یمن با بیان اینکه جامعه صهیونیستی در حال فروپاشی است، تاکید کرد: ملت فلسطین درباره گزینه مقاومت اتفاق نظر دارند و دشمن نمی تواند خدشه ای در اراده فلسطینیان وارد کند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی دچار این توهم شده است که قتل و کشتار و تخریب منازل فلسطینان مانع از ادامه عملیات مقاومت می شود، ولی ملت فلسطین از 74 سال پیش در معرض انواع و اقسام قتل و آوارگی قرار دارند و با این وجود همچنان به مقاومت در برابر صهیونیست ها ادامه می دهد.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی گفت: نبرد با دشمن محدود به زمان و مکان خاصی نیست و مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین در هر زمانی آماده است.

المدلل ادامه داد: ادعای بن گویر درباره وقوع درگیری جدید، نشان دهنده این است که مقاومت جنایت های رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نمی گذارد، گزینه های مقاومت نامحدود است و نبرد در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و تبدیل به دغدغه اصلی برای رهبران صهیونیست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه صهیونیستی به سمت فروپاشی پیش می رود

جامعه صهیونیستی به سمت فروپاشی پیش می رود