مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:212023-01-25سياسي

1000 گروه جهادی استان بوشهر با کمیته امداد همکاری دارند


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در حال حاضر بیش از هزار گروه جهادی استان بوشهر با کمیته امداد همکاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا میری عصر چهارشنبه در نشست با معاون قرارگاه حاج عبدالله والی اظهار داشت: مرحوم والی از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان بوده است.

وی، حاج عبدالله والی را یک الگوی انسانی کامل و نیکوکار عنوان کرد و گفت: وی محور اصلی تحول آفرینی در مناطق محروم بوده که در عرصه محرومیت زدایی خدمات ماندگاری را انجام داده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ارتباط و همکاری این نهاد و گروه های جهادی سطح استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: گروه های جهادی استان در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی عملکرد درخشانی در سال های گذشته از خود به جای گذاشتند.

میری خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از هزار گروه جهادی در بخش های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال در استان وجود دارند که با کمیته امداد همکاری خوبی دارند.

معاون امور اجرایی قرارگاه حاج عبداله والی نیز اظهار کرد: کمیته امداد از ابتدای انقلاب به محرومین توجه ویژه ای داشته است و جزو اولین نهادهایی است که در بودجه ریزی ضرایب مناطق مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 گروه جهادی استان بوشهر با کمیته امداد همکاری دارند

1000 گروه جهادی استان بوشهر با کمیته امداد همکاری دارند