مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-25بين الملل

دستور دادستان کل لبنان برای آزادی بازداشت شدگان انفجار بندر بیروت


المنار امروز اعلام کرد که غسان عویدات دادستان کل لبنان، دستور آزاد کردن تمامی افراد بازداشت شده در ارتباط با پرونده انفجار بندر بیروت را صادر کرد.

- المنار امروز اعلام کرد که غسان عویدات دادستان کل لبنان، دستور آزاد کردن تمامی افراد بازداشت شده در ارتباط با پرونده انفجار بندر بیروت را صادر کرد.

منابع رسانه ای لبنانی اعلام کردند که دادستان کل لبنان دستور آزادی افراد بازداشت شده در ارتباط با پرونده انفجار بندر بیروت را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، المنار امروز اعلام کرد که غسان عویدات دادستان کل لبنان، دستور آزاد کردن تمامی افراد بازداشت شده در ارتباط با پرونده انفجار بندر بیروت را صادر کرد.

پایگاه خبری العهد نیز اعلام کرد که عویدات با طرح دادخواستی علیه طارق البیطار قاضی بازپرس پرونده این انفجار، وی را ممنوع السفر کرد.

در همین رابطه، المنار اعلام کرد که دادستانی دستور عویدات علیه البیطار و تصمیم آزادی بازداشت شدگان را برای اجرای آنها به دستگاههای امنیتی ابلاغ کرد.

در همین راستا، خبرگزاری فرانسه (AFP) به نقل از یک منبع رسمی قضایی در لبنان گزارش داد که دادستان کل صبح فردا پنج شنبه، بازپرس قضایی پرونده انفجار  بندر بیروت را برای حضور در دادگاه احضار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کل لبنان برای آزادی بازداشت شدگان انفجار بندر بیروت

دستور دادستان کل لبنان برای آزادی بازداشت شدگان انفجار بندر بیروت