مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-25سياسي

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد


طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد سرپرست فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری این استان معرفی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد سرپرست فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری این استان معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد.

سید جواد هاشمی مهر در این مراسم گفت: پست و مقام ها بستر و زمینه ای برای خدمات رسانی به مردم است و تا در این منصب ها هستیم برای خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات مهندس عباس پور گفت: تلاش های مهندس عباس پور در ایام مسئولیت قابل تقدیر است و جای تشکر دارد.

هاشمی مهر با بیان اینکه، یکی از نقاطی که دشمن به آن امید بسته است هک کردن سایت ها و شبکه های اینترنتی کشور است، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که در حوزه فناوری استانداری صورت گرفت موردی مبنی بر آسیب به تاسیسات و زیرساخت ها گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان از سید مصطفی عباس پور مدیرکل سابق فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری تحلیل و آرش ملک زاده به عنوان سرپرست فناوری اطلاعات، امنیت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد