مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-25سياسي

کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی شیراز برگزار می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس دهم بهمن ماه جاری به میزبانی استان فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار سعید کوشکی جهرمی چهارشنبه 5 بهمن ماه در یک کنفرانس خبری به جایگاه برجسته ایران در شعر و شاعری اشاره و بیان کرد: جایگاه شعر و ادب در میان پارسی زبانان به میزانی رفیع است که در طول تاریخ شاهد ظهور اثار منحصر به فردی در این حوزه بوده ایم.

وی با تصریح بر این نکته که در هشت سال جنگ تحمیلی خشنونت با شعر تلطیف و به حماسه تبدیل شد، افزود: منطق دین جنگ نیست بلکه دفاع است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه شعر دفاع مقدس، شجاعت بخش و بی تکلف و صیمی و پر از صداقت است، گفت: اصل مطلب آرایه های ادبی در شعر دفاع مقدس هم جاری است.

کوشکی مهمترین موضوعی که در شهر دفاع مقدس اکنون هم مشاهده می شود را غفلت زدایی، بازگشت به خویشتن، توجه به انتظار به مهدویت، میهن پرستی  و.

عنوان کرد.

  این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شاعر برجسته دفاع مقدس می تواند جزو یکی از مهمترین ارکان جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس  در بخش دیگری از سخنان خود هدف از برگزاری این کنگره را انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی شیراز برگزار می شود

کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی شیراز برگزار می شود