مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-25سياسي

دشمن از حجاب بانوان و مادران هراس دارد


فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: دشمن از حجاب بانوان و مادران هراس دارد زیرا از دامن چنین مادرانی فرزندانی چون شهید سلیمانی پرورش یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کمیل کهنسال شامگاه چهارشنبه در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت مازندران که در سالن همایش دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) که الگوی شهدای ما بوده و هستند، اظهار داشت: شریف ترین و با عزت ترین بندگان خدا در این مراسم حضور دارند؛ آنان مادران، همسران و فرزندان شهدای استان مازندران هستند.

فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت افزود: مادران، همسران و فرزندان شهدا نشانی از حضرت زینب (س) را دارند؛ وجود آن ها معطر از عطر وجود حضرت زهرا سلام الله علیها است؛ مدال حضرت زهرایی و تاج افتخار زینبی بر سرشان است.

وی ادامه داد: ما از زبان این بندگان عزتمند خدا کلام شهدایشان را باید بشنویم و اظهار شرمندگی کنیم در مقابل خانواده های شهدا؛ ما خجالت می کشیم در پیشگاه آنان که نتوانستیم آنچه را که توقع آنان و شهدایشان بود، جامه عمل بپوشانیم.

سردار کهنسال خاطرنشان کرد: امام شهیدان، امام خامنه ای وقتی در جمع خانواده های شهدا فرمودند ما اظهار خضوع می کنیم در برابر شما؛ امثال ما چیزی دیگر برای گفتن نداریم جز از کلام مولا بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از حجاب بانوان و مادران هراس دارد

دشمن از حجاب بانوان و مادران هراس دارد