مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-25سياسي

فراری دادن سرمایه گذار سبب نارضایتی مردم مازندران شده است


فرمانده سپاه کربلا با بیان این که فراری دادن سرمایه گذار در استان سبب رنجش و نارضایتی مردم استان شده است، گفت: برای رفع مشکلات باید کنار هم قرار گیریم و جهادی کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان در آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهیدان حماسه آمل اظهار داشت: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی فتنه ها و حماسه های بسیار زیادی از جمله حماسه ششم بهمن آمل خلق شده است.

وی به نقش رهبری و مردم در از بین بردن فتنه ها اشاره و اضافه کرد: دشمن نیز تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب ناامید کند و ما مسئولان باید نسبت به امیداورسازی مردم تلاش کنیم.

وی با تاکید براین که مسئولان وظیفه رسیدگی به امور مردم را دارند، جزیره ای عمل کردن و توجه به منافع تشکیلات سبب نارضایتی مردم دانست و افزود: هر کس باید در جایگاه خود برای رضایت مردم تلاش و برای آنها کار کند.

سردار مسلمی تصریح کرد: یکی از مسائلی که امروز استان را رنج می دهد این است که به هر دلیلی تلاش می شود تا سرمایه گذار را از استان فراروی دهیم و سبب شده تا از ساحل، دریا و جنگل استفاده ای نشود.

فرمانده سپاه کربلا به حماسه ششم بهمن اشاره کرد و گفت: مردم در این حماسه با دست خالی پای کار بودند و در فتنه چهار ماه پیش آموختیم که مردم از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراری دادن سرمایه گذار سبب نارضایتی مردم مازندران شده است

فراری دادن سرمایه گذار سبب نارضایتی مردم مازندران شده است