مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-25اقتصادي

افزایش ضریب رشد پروژه های عمرانی استان های محروم در بودجه 1402


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با صداوسیمای مرکز گلستان در خصوص پتروشیمی گلستان، - وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: در لایحه بودجه سال 1402، ضریب رشد پروژه های عمرانی در استان های محروم بالاتر از سایر استان های کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با صداوسیمای مرکز گلستان در خصوص پتروشیمی گلستان، اظهارکرد: پروژه پتروشیمی سال ها بلاتکلیف رها شده و همچون زخم مزمنی بود که هم اکنون گره های آن باز شده است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی افزود: با همراهی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این گره باز و تفاهمنامه آن امضا شده و هم اکنون منتظر گام هایی هستیم و بعد از شکل گیری مجمع عمومی پتروشیمی و فراخوان مناقصه برای فاز اجرایی عملیات آغاز خواهد شد که نویدبخش دوره تحولی در پروژه های بزرگ خواهد بود.

خاندوزی ادامه داد: افزایش سهمیه در بورس با توجه به اینکه نیازمند برخی مجوزها بود با رییس سازمان بورس صحبت شده و قول قطعی دادند که در کوتاه ترین زمان ممکن حتی روزهای آینده این مجوز صادر شود.

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که در کنار سایر استان های کمتر برخوردار اما پرظرفیت کشور مانند گلستان در بودجه 1402 به صورت ویژه دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب رشد پروژه های عمرانی استان های محروم در بودجه 1402

افزایش ضریب رشد پروژه های عمرانی استان های محروم در بودجه 1402