مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-25سياسي

ترویج فرهنگ کتابخوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اروجعلی محمدزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از دوران کودکی در فرد نهادینه شود که توجه به این امر مهم جامعه را به سمت و سوی آینده ای روشن سوق می دهد.

وی نقش و اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه را یادآور شد و خاطرشان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در هر جامعه ای منجر به کاهش آسیب اجتماعی و فرهنگی خواهد شد بنابراین هر جامعه ای به کتاب و مطالعه اهمیت دهد در کاهش آسیب های اجتماعی موفق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد ادامه داد: زیربنای فرهنگ هر منطقه و جامعه ای توسعه فرهنگی آن است و زیربنای توسعه فرهنگی نیز با کتاب خوانی میسر می شود.

محمدزاده بر تلاش برای افزایش سرانه مطالعه در جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: رونق کتابخوانی در مدارس و مساجد باید در دستور کار متولیان فرهنگی شهرستان قرار گیرد تا جوانان را به سمت مطالعه سوق داده و آگاهی اجتماعی آنان را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ کتابخوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

ترویج فرهنگ کتابخوانی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود