مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 22:252023-01-25حوادث

پلیس قلعه گنج کرمان: پیگیر دستگیری دانش آموز مسلح هستیم


سرهنگ محمدرضا بیلری با اشاره به وقوع این مورد حوالی ساعت 10 صبح امروز پنجم بهمن افزود: هویت ضارب که او نیز دانش آموز یکی از دیگر دبیرستان های شهر است مشخص شده و پیگیری های پلیس برای دستگیری این فرد و کشف علت و انگیزه آن در دست انجام است.

- سرهنگ محمدرضا بیلری با اشاره به وقوع این مورد حوالی ساعت 10 صبح امروز پنجم بهمن افزود: هویت ضارب که او نیز دانش آموز یکی از دیگر دبیرستان های شهر است مشخص شده و پیگیری های پلیس برای دستگیری این فرد و کشف علت و انگیزه آن در دست انجام است.

فرمانده انتظامی قلعه گنج در جنوب کرمان با اشاره به وقوع تیراندازی منجر به جرح یک دانش آموز پسر در ورودی دبیرستان دکتر حسابی این شهرستان از پیگیری ویژه این موضوع برای دستگیری ضارب و نیز کشف علت و انگیزه آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری نیروی پلیس، سرهنگ محمدرضا بیلری با اشاره به وقوع این مورد حوالی ساعت 10 صبح امروز پنجم بهمن افزود: هویت ضارب که او نیز دانش آموز یکی از دیگر دبیرستان های شهر است مشخص شده و پیگیری های پلیس برای دستگیری این فرد و کشف علت و انگیزه آن در دست انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در نتیجه تیراندازی در دبیرستانی واقع در شهر قلعه گنج امروز (چهارشنبه)، یکی از دانش آموزان از ناحیه دست زخمی و پس از چند ساعت از بیمارستان مرخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس قلعه گنج کرمان: پیگیر دستگیری دانش آموز مسلح هستیم

پلیس قلعه گنج کرمان: پیگیر دستگیری دانش آموز مسلح هستیم