مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 22:302023-01-25اجتماعي

تحویل محل زمین استقرار دستگاه ایکس ری پایانه مرزی سرو به پیمانکار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تحویل محل زمین استقرار دستگاه ایکس ری پایانه مرزی سرو به پیمانکار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان آرامون عصر چهارشنبه در بازدید بازرس کل استان از قسمت های مختلف پایانه مرز سرو با اشاره به لزوم همکاری تمامی ارگان های دخیل در این پایانه مرزی جهت تسهیل در تردد کامیون ها و مسافران افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر طرح جامع مطالعات پایانه مرزی سرو از مهرماه سال جاری به مشاور سپرده شد که این طرح بعد از تحویل مشاور در دی ماه امسال در شورای ساماندهی تصویب و به تمام دستگاه های عضو شورای ساماندهی ابلاغ گردید.

وی اظهار کرد: افزایش 33 هزار متر مربع در طرح جامع توسعه پایانه مرزی سرو نیز از کار گروه زیربنایی و اداره منابع طبیعی استان اخذ مجوز گردیده و مستندات آن به ارگان های ذیربط ارسال شده است.

آرامون ادامه داد: برای محل نصب دستگاه ایکس ری 3000 مترمربع زمین در نظر گرفته شده بود که 6000 هزار متر مربع تسطیح و رگلاژ گردیده و تحویل پیمانکار شد و برای اخذ مجوزها و انشعابات آن نیز اقدامات لازم انجام شده و در مراحل پایانی است.

وی با اعلام برآورد هزینه 10 میلیارد تومانی برای انجام دیوار کشی در طرح جامع توسعه این پایانه مرزی اظهار داشت: این پروژه نیز همزمان با پیگیری پروژه استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل محل زمین استقرار دستگاه ایکس ری پایانه مرزی سرو به پیمانکار

تحویل محل زمین استقرار دستگاه ایکس ری پایانه مرزی سرو به پیمانکار