مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 22:352023-01-25سياسي

استعفای شهردار میاندوآب/سرپرست جدید شهرداری انتخاب شد


اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب بعد از استعفای شهردار با 6 رای «وحید اصغری پور» را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

- ارومیه - اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب بعد از استعفای شهردار با 6 رای وحید اصغری پور را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دومین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر میاندوآب عصر چهارشنبه با حضور معاون عمرانی فرماندار این شهرستان برگزار شد، اصغری پور از کارکنان رسمی شهرداری میاندوآب در پی استعفای بابک قدیمی شهردار سابق این شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میاندوآب در این جلسه با بیان اینکه حرکت بچگانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران را محکوم می کنیم، اظهار کرد: شورای شهر همان طور که از نامش پیداست، جمع شدن افراد منتخب مردم و مشورت درباره مسائل شهری است.

ناصر سلمان زاده افزود: وظیفه اعضای شورا که با رأی مردم انتخاب شده اند، سنگین است و باید در قبال اعتماد مردم احساس وظیفه و تکلیف کنند و نباید موارد خصوصی به شورا راه پیدا کند.

وی اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و با اینکه با استعفای شهردار موافقت شد، باید برای انتخاب شهردار جدید در اسرع وقت اهتمام جدی داشته باشند سلمان زاده با قدردانی از از زحمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای شهردار میاندوآب/سرپرست جدید شهرداری انتخاب شد

استعفای شهردار میاندوآب/سرپرست جدید شهرداری انتخاب شد