مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:052023-01-25اجتماعي

رویداد سمپادی کهگیلویه برگزار شد/ ادامه رقابت در چند بخش


دهدشت_ رییس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از برگزاری المپیاد علمی دانش آموزان دختر و پسر شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و مناطق دیشموک و چاروسا به میزبانی دهدشت خبر داد.

- فریدون فاطمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 240 دانش آموز دختر و پسر پایه دهم و یازدهم از شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و مناطق دیشموک و چاروسا در 14 رشته به مدت یک هفته به رقابت می پردازند.

وی رویداد المپیاد علمی دانش آموزی را مهم دانست و تصریح کرد: المپیاد دانش آموزی ابزاری است برای رقابت دانش آموزان سراسر دنیا در یک سطح آموزشی و هدف از ایجاد المپیادها، پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بوده است.

فاطمی زاده عنوان کرد: برگزاری و شرکت در این مسابقات اقدامی در جهت توجه به سرمایه های علمی کشور تلقی می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود: فرایند کسب مهارت ها و ایجاد آمادگی جهت شرکت در المپیادها می تواند باعث تقویت و عمق بخشیدن به آموخته های دانش آموزان شود.

فاطمی زاده با اعلام زمانبندی این مسابقات گفت: المپیاد علمی کامپیوتر، جغرافیا و علوم زمین در روز شنبه اول بهمن ماه، المپیاد شیمی و تفکر و کارآفرینی در روز یکشنبه دوم بهمن ماه، المپیاد نجوم و اختر فیزیک، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در روز دوشنبه سوم بهمن ماه، المپیاد فیزیک و سواد رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد سمپادی کهگیلویه برگزار شد/ ادامه رقابت در چند بخش

رویداد سمپادی کهگیلویه برگزار شد/ ادامه رقابت در چند بخش