مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:052023-01-25سياسي

12 هزار خانوار زلزله زده در خوی امدادرسانی شدند


دبیرکل جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات به 12 هزار خانوار خبر داد و گفت: در مواقع بحران جمعیت هلال احمر از ابتدا در کنار مردم بوده و خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوب سلیمانی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق زلزله زده خوی با اشاره به خدمات بی شائبه امدادگران و داوطلبان افزود: اعضای جوان، داوطلب و امدادگر از ساعات ابتدایی زلزله در منطقه مستقر شده و توانستند اقداماتی را که بر عهده هلال احمر بود در مناطق زلزله زده به خوبی انجام دهند.

وی افزود: همچنین تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر با ارزیابی و اسکان اضطراری ایمن، اقلام زیستی و امدادی را متناسب با نیاز منطقه را میان 12 هزار خانوار متأثر در 52 روستا توزیع کردند.

دبیرکل هلال احمر اظهار کرد: طبق بازدیدی که با همکارانم از منطقه انجام دادم بنا شد تا علاوه بر استقرار تیم های پزشکی هلال احمر برای درمان متاثرین از زلزله، همچنین تیم های سحر نیز جهت حمایت های روانی آسیب دیدگان در منطقه حضور یابند.

وی تاکید کرد: ما باید فرهنگ آموزش های همگانی را با شعار “هر خانه یک امدادگر” را در خانه های هلال که از خود مردم هستند، جدی بگیریم تا به مراتب در مواقع بحران آسیب های جانی و مالی کمی را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار خانوار زلزله زده در خوی امدادرسانی شدند

12 هزار خانوار زلزله زده در خوی امدادرسانی شدند