مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:202023-01-25حوادث

سرقت های لاکچری!


با دستگیری یکی از اعضای باند سرقت های لاکچری در مشهد مشخص شد که آن ها از دو دستگاه موتورسیکلت و به صورت پوششی برای دستبرد به گوشی های آیفون شهروندان استفاده می کنند و به قماربازی و خوشگذرانی می پردازند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال افزایش گوشی قاپی در خیابان های فرهاد و نسترن مشهد که موجب نگرانی کسبه و اهالی محل شده بود، گروه ویژه ای از نیروهای تجسس کلانتری سناباد ماموریت یافتند تا به بررسی سرقت های مذکور بپردازند در همین حال یکی از کسبه محلی از حضور موتورسوارانی مشکوک خبر داد که در ساعات به خصوصی وارد خیابان می شوند و دقایقی بعد حادثه گوشی قاپی برای یکی از رهگذران رخ می دهد.

این گونه بود که مشخصات موتورسیکلت رینگ اسپرت و سرنشینان آن با تصاویر و فیلم های ارائه شده توسط مال باختگان، مورد تطبیق کارشناسی قرار گرفت و مشخص شد که موتورسواران مذکور همان عاملان سرقت های لاکچری هستند چرا که بیشتر سرقت های آنان گوشی های آیفون گران قیمت بود.

با این سرنخ مهم، بلافاصله گشت های نامحسوس با صدور دستوری از سوی سرگرد محمدباقر بهرازفر (رییس کلانتری سناباد) عازم منطقه مذکور شدند و با استفاده از تصاویر موجود به ردزنی دزدان موتورسوار پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های لاکچری!

سرقت های لاکچری!